Kontakt
Sekretariát – Kateřina Pelantová
+420 221 900 248
katerina.pelantova@pedf.cuni.cz
Univerzita Karlova
Pedagogická fakulta
M. D. Rettigové 4
116 39 Praha 1
Seznam projektů Grantové agentury UK v Praze, v nichž se podílí či podíleli členové KMDM. Odkaz v názvu projektu odkazuje zpravidla na závěrečnou zprávu projektu případně na další informace. Řazeno sestupně.
166823, 2023-2024
Vliv výukové strategie SIMPLE na žákovské řešení slovních úloh řešitelných rovnicemi (Qendresa Morina)
376122, 2022-2024
Konstrukční výzkum v oblasti podnětného vyučování kombinatoriky (David Zenkl)
458222, 2022-2024
Konstrukční výzkum úvodního kurzu matematické analýzy pro budoucí učitele matematiky 2. a 3. stupně (Kristýna Nižňanská)
424119 , 2019-2020
Vnímání formálního poznání v matematice a jeho souvislost s individuálním doučováním (Gabriela Novotná)
395615, 2015
Hypotetická a individuální učební trajektorie konceptu elementární funkce (David Janda)
1776214, 2014-2015
Analýza písemně zpracovaných příprav na hodinu pro efektivní přípravu učitelů pro integrovanou výuku (Lenka Procházková)
880213, 2013-2014
Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL (Alena Šteflíčková)
666612, 2012-2014
Integrované slovní úlohy jako jedna z možností rozvíjení klíčových kompetencí žáků 1. stupně základní školy
310311, 2011-2013
Žákovská tvorba úloh jako indikátor matematické kultury žáků ZŠ (Jiří Bureš)
303511, 2011-2013
Tvorba úloh experty (Eva Patáková)
4309, 2009–2011
Užití podnětných úloh ve výuce matematiky na 2. stupni základní školy a na střední škole (Lucie Růžičková)
135309, 2009–2010
CLIL jako výzva pro studující učitelství (Lenka Tejkalová)
101807, 2007–2009
Žákovské projekty jako jeden z nástrojů realizace školních vzdělávacích programů
500/2004/A PP/PedF, 2004–2006
Chování nadaných žáků a studentů v nestandardním matematickém prostředí
309/2002/A PP/PedF, 2002–2003
Studium interaktivních jevů ve vyučování matematice zaměřené na chyby, šumy a nedorozumění zejména ve vztahu žák/student – učitel/vyzkumník
06/2002/A-PP/PedF, 2002-2003
Rozvíjení matematické kultury a gramotnosti na počátku třetího tisíciletí
316/2001/A PP/PedF, 2001–2003
Studium nestandardních motivačních prostředí v matematickém vzdělávání
199/1999/A-PP/PedF, 1999-2001
Vizualizace v procesech řešení úloh školské matematiky
302/1998/A PP/PedF, 1998–2000
Fenomény odhalování matematické části kognitivní struktury
303/1998/A-PP/PedF, 1998-2000
Aktivizující role projektů ve vyučování matematice
306/1998/A-PP/PedF, 1998-2000
Analýza kognitivních procesů žáků při řešení slovních úloh