Alice Bílá:Introspekce v didaktice matematiky, školitel prof. Hejný (1998)
Alena Hošpesová:Vytváření aditivní poznatkové struktury v podmínkách školního vyučování, bez školitele (1999)
Jana Kratochvílová:Triads as a tool for investigating pupils‘ thinking processes, školitelka doc. Novotná (2000)
Jiří Vaníček:Počítačem podporovaná výuka geometrie, školitel dr. Vrba (2001)
Jaroslav Perný:Prostorová představivost v prostředí „krychle a pohyb“, školitel prof. Kopka (2001)
Filip Roubíček:Sémiotické reprezentace ve vyučování geometrii, školitel dr. Sýkora (2002), Bolzanova cena
Darina Jirotková:Zkoumání geometrických představ, školitel prof. Hejný (2002)
Linda Bartoncová:Communication between two students during problem solving in mathematics, školitelka doc. Novotná (2003)
Alena Kopáčková:Pojmotvorný proces konceptu funkce, školitel prof. Kopka (2004)
Jana Cachová:Konstruktivní přístupy k vyučování matematice a školní praxe, školitel prof. Kuřina (2004)
Ivo Horáček:Intuitivní zákony v prostředí matematických křížovek, školitelka doc. Novotná (2004)
Jana Horáčková:Změna pojetí výuky začínajícího učitele matematiky, školitelka doc. Kubínová (2004)
Jana Příhonská:Graf jako nástroj porozumění matematickým myšlenkám, školitel prof. Kopka (2004)
Petr Dvořák:Vnímání reprezentací prostoru zprostředkovaných výpočetní technikou, školitel prof. Koman (2006)
Jana Ernyeiová: Vliv cizího jazyka na komunikaci v bilingvní výuce matematiky, školitel doc. Novotná (2007)
Šárka Pěchoučková: Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo, školitel doc. Divíšek (2007)
Jana Hanušová: Cesty učitele ke konstruktivistickým přístupům, školitel prof. Hejný (2007)
Kamila Čmejrková: Řešení logických problémů a komunikační dovednosti v žákovských kolektivech, školitel dr. Sýkora (2007)
Zdeněk Šíma: Metoda trojkroku v práci učitele matematiky. Akční výzkum, školitelka doc. Stehlíková (2008)
Magdalena Krátká: Srovnání ontogenetického a fylogenetického vývoje porozumění jevu nekonečno v geometrickém kontextu, školitel prof. Vopěnka (2009)
Lucia Csachová (roz. Ilucová): Pravidelné a náhodné teselácie vo vyučovaní matematiky, školitel I. Saxl (2010)
Marek Šulista: Analysis of the initial implementation of CLIL in mathematics lessons, školitelka doc. Novotná (2010)
Jan Herman: Induktivní usuzování dětí ve věku 10 až 12 let v matematickém prostředí, školitelka doc. Novotná (2010), Hlávkova cena
Janka Ruppeldtová: Operátorové myslenie, školitel prof. Hejný (2010)
Michaela Ulrychová: Konstrukce poznatků žáky v matematice (na příkladu Pythagorovy věty), školitelka doc. Stehlíková (2011)
Barbora Divišová: Geometrické úlohy řešitelné bez výpočtu, školitelka doc. Vondrová (2012)
Jana Macháčková: Kolektivní reflexe ve vzdělávání učitelů 1. stupně v matematice, školitelka dr. Tichá (2012)
Dana Pražáková: Matematika v domácím vzdělávání: charakteristiky vzdělávacího stylu rodin, školitel doc. Tůma (2012)
Hana Nováková: Analýza a priori jako součást přípravy učitele na výuku, školitelka prof. Novotná (2014)
Jiří Bureš: Žákovská tvorba slovních úloh jako indikátor matematické kultury žáků ZŠ, školitelka prof. Novotná (2014)
Derek Pilous: Vybrané pohledy na žákovskou chybu ve výuce matematiky, školitel prof. Kvasz (2014)
Eva Patáková: Proces tvorby úloh: Srovnání tvůrců podle úrovně zkušeností, školitel doc. Zhouf (2014)
Lucie Růžičková: Užití podnětných úloh ve výuce matematiky, školitelka dr. Kopáčková (2015)
Michaela Králová: Komparace žákovských strategií řešení slovních úloh, školitel prof. Hejný (2015)
Jiří Přibyl: Řešení matematických úloh na druhém stupni ZŠ pomocí heuristických strategií, školitel dr. Roubíček (2016)
Sylva Peclinovská: Činnost kolektivu třídy při poznávání matematiky (studie o edukačním stylu VOBS), školitel prof. Hejný (2016)
Veronika Tůmová: Chápání pojmů obsah a objem u žáků základní školy, školitelka doc. Vondrová (2017)
Jana Žalská: Argumentation in mathematics teachers’ beliefs and practices in the context of the Czech Republic, školitelka doc. Vondrová (2018)
Lenka Procházková: CLIL Lesson Plan Analysis, školitelka prof. Novotná (2018)
David Janda: Simple categorization of mathematical objects: Examining students’ decision, školitelka doc. Vondrová (2020)
Gabriela Novotná: Vnímání kvality vlastního poznání v matematice a jeho souvislost s individuálním doučováním, školitelka doc. Vondrová (2020)
Radka Havlíčková: Vliv atraktivity kontextu slovní úlohy na úspěšnost a řešení žáků, školitelka doc. Jirotková (2021)
Veronika Havelková: Faktory ovlivňující využití moderních technologií ve výuce matematiky, školitel doc. Jančařík (2021)
Miroslava Brožová: The Individualization, Differentiation and Personalization in Teaching Approaches – Scheme-Oriented, Montessori and Undesignated Approach in Elementary Mathematics in the Czech Republic, školitelka doc. Coufalová (2023)
Alena Šturcová: Diagnostika obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem, školitelka prof. Novotná (2024)
Marlene Kafui Amusuglo:Development of knowledge and skills in initial mathematics teacher education and early years of teaching career in Ghanaian Basic Schools, školitel doc. Jančařík (2025)
Qendresa Morina:Developing the SIMPLE Approach for Teaching Mathematical Word Problems: A Design-Based Study of Grade 8 Pupils in Kosovo, školitelka prof. Vondrová (2025)
Kateřina Jůzová:Projevy nadaných žáků prvních tříd při řešení a tvorbě matematických slovních úloh,školitelka doc. Jirotková (2025)
Jakub Michal:Rozvoj plánování výuky zaměřené na zdůvodňování a dokazování u budoucích učitelůmatematiky, školitelka prof. Novotná (2025)
David Zenkl: Podnětná výuka kombinatoriky opřená o izomorfní úlohy – konstrukční výzkum, školitelka prof. Vondrová (2025)
×
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. podrobné nastavení